Jednym z przedstawicieli tego klanu jest bardzo dobrze znany Shino Aburame. Nie wiadomo zbyt dużo o tym klanie, jedynie wiadome są ich Kekkei genkai i inne umiejętności . Członkowie tego Klanu żyją w „symbiozie” z różnego typu robakami/owadami owady te żyją wewnątrz Osoby z tego klanu i zjadają ich chakrę .W zamian za to Chakrę one są posłuszne i gotowe w każdej chwili ruszyć w obronie swojego „nosiciela”. Członkowie klanu potrafią także porozumiewać się z tymi stworzonkami , co daje im wielką przewagę np. w pościgu . Bonusy : +5 do Chakry
Ilość robaków na danym poziomie : Poziom 1:500 Poziom 2:2500 Poziom 3:5000 Poziom 4:10000
Jutsu i Techniki Klanu
Poziom I
Na tym podstawowym poziomie użytkownik uczycie się kontrolowania i porozumiewania się z owadami .Dzięki tym umiejętnością możemy wysyłać robaki na szpiegowanie rywala. Chakra: 100 Robaki: (ile wyslemy tyle bedziemy mieli mniej)
Poziom II
Na tym poziomie posiadacie jakieś doświadczenie w walce z robakami, dzięki czemu możecie przeprowadzać atak różnych formacji bojowych za pomocą robaków.
Mushi Bunshin no Jutsu Chakra : 0 Robaki : 50 Od klona
Jutsu dzięki któremu możemy tworzyć Klony z robaków. Klon może atakować i się regenerować z czasem .
Kikaichuu Shuriken no Jutsu Chakra : 100 Robaki : 20
Technika, dzięki której możecie stworzyć robakowy shuriken,
Soshaku no Jutsu Chakra : 300 Robaki : 50
Ofensywna technika klanu, polegająca na wysłaniu robaków na przeciwnika, a one je obchodzą szybko i w tej samej chwili zaczynają kąsać.
Poziom III
Gracz, dzięki doświadczeniu posiada już wielką wprawę w kontroli robaków. Dzięki temu może tworzyć bardziej skomplikowane formacje z ich pomocą.
Mushi Hei Chakra : 1000 Robaki : 500
Technika pozwala stworzyc ściane z robaków
Mushi Kabe no Jutsu Chakra : 1500 Robaki 1200
Ninja wypuszcza owady żyjące w nim , które następnie tworzą tarcze obronną w kształcie kuli, robaki robią to latając szybko dookoła użytkownika.
Poziom IV
Na tym poziomie gracz posiada całkowitą kontrolę nad podwładnymi owadami. Dzięki temu gracz może tworzyć dowolnej wielkości i stopniu skomplikowania formacje. Same robaki, dzięki doświadczeniu w walce są niewiarygodnie szybkie i agresywne. Rozpędzony rój jest w stanie przeciąć przeciwnika.
Mushi Misikamu no Jutsu Chakra: 5000 Robaki: 1500
Technika bardzo brutalna polegająca na wysłaniu robaków, by weszły w o w dziurki do nosa oraz do uchu, by potem robaki jak już są wewnątrz wysysały słkowicie chakre wroga oraz troszkę pokąsały. Przeciwnik traci chakre i zaczyna go swędzić nos, uszy itd.,
Kikaichuu no Jutsu Chakra: 100 Robaki: (ile Chcemy)
Użytkownik wykorzystuje robaki do wysysania chakry przeciwnika i karmiąc nią robaki.
|